Every story has an end but in life every ending is just a new beginning

semester baru.

Align Center


olla , terasa lama pulak aku tak aktif berblog nie .biasa la busy ngan semester baru.
hari nie first day aku start belajar.tapi dah ada banyak task . nasib baik kebanyakan by group , kalau tak kelam kabut aku nak siap kan.

ingatkan bila semester atas makin sikit subjek rupa-rupanya lagi banyak.
for this sem aku ambek 7 subjek.banyak kan??bagi aku sangat-sangat la banyak.

:36:entrepeneurship
:60: statistic for science
:63: food product development
:64: industrial food microbiology
:62: instrumentation in food analysis
:61: fats and oils technology
:88: plant product technology 2


inilah subjek yang aku kena hadap tuk sem nie.nak sebut pun dah terbelit lidah aku.kebanyakan subjek aku nie sains and math.

wish me luck :95:





thanks sudi singgah..i wish u were here again (^_^)

No comments:

Post a Comment

::assalamualaikum..
hai, komen la ckit SATU pon jadi lah !!
thanks comel :)::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...