Every story has an end but in life every ending is just a new beginning

i'm here



penat letih sakit badan semua ada..hari ini hari pendaftaran aku masuk sem baru : sem 4.(hohoho , senior tuh)

suasana kat sini sangat sangat ngan keta , student.lagi lagi adik sem 1 pulak baru masuk.letih jugak aku tengok dorangbusy dengan aktiviti.biasa la sem 1 memang cam tuh sebab "minggu MSK''.aku pon dulu cam th , alhamdulillah dah sem 4 aku kat sini.

selalunya kalau baru masuk belajar tempat baru , mesti kita takut kes buli kan.aku rasa junior yang buli senior.muhahahha.

sekarang sibuk merehatkan diri sambil menunggu rumet aku keluar beli barang.bilik pun tak kemas lagi.dalam bilik ni kalau tikus tersesat pon boleh mati * entah betul jela kan.
.kak limah depan bilik sedang sibuk kemas bilik sorang sorang.

rumet aku pun dah balik , time 2 start operasi secara besar-besaran.

----------------------
----

p/s : besok kena pegi shopping sebab banyak barang takde.
p/s : seyes , aku rindu umah sangat sangat.:face21:

thanks sudi singgah..i wish u were here again (^_^)

No comments:

Post a Comment

::assalamualaikum..
hai, komen la ckit SATU pon jadi lah !!
thanks comel :)::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...