Every story has an end but in life every ending is just a new beginning

hatiku milikmu



hai semua,apa khabar ?hope korang okeh je kan...aku???chat je(tak tnye pon)

balik pada tajuk entri aku , idea tercetus bila
aku tringat gmbar sorg mber aku ,gambar tu di edit by someone special dia..
'hatiku milikmu'

ayat nie sbnarnya di adaptasi dari lagu :i:NERA AF9..weyh,lagu nie masuk juara lagu.aku sokong 100% lagu nie layak..lau tak caye try la korang hayati lirik lagunya.

:h:Pernahkah engkau hargai cintaku yang sejati
Pernahkah engkau mengertikan diriku ini
Betapa hebatnya cintamu, memberiku sejuta pilu
Betapa agungnya asmaramu, membuatku terpaku

Disisimu ku terdiam seribu bahasa
Dihatiku bergetar sejuta rasa
Namun sukar untuk aku meluahkan ku cinta padamu

Nafasku terhenti bila melihat dirimu
Terasa pantas degupan jantungku
Mungkinkah hatiku milikmu jua
Ku sayang padamu

Kan ku abadikan dikau
Sewaktu kenangan yang manis
Yang tak mungkin aku lupa
Untuk selamanya

Kanku coretkan kenanganmu
Dalam sanubariku ini
Agar jadi yang terindah
Di dalam hidupku ini

Disisimu ku terdiam seribu bahasa
Dihatiku bergetar sejuta rasa
Namun sukar untuk aku meluahkan ku cinta padamu

Nafasku terhenti bila melihat dirimu
Terasa pantas degupan jantungku
Mungkinkah hatiku milikmu jua
Sayang padamu

Bagai bahtera dilanda badai
Gelora cinta mengoncang jiwaku
Berombak mencari daratan yang damai
Oh Cintaku

Disisimu ku terdiam seribu bahasa
Dihatiku bergetar sejuta rasa
Namun sukar untuk aku meluahkan cinta padamu

Nafasku terhenti bila melihat dirimu
Terasa pantas degupan jantungku ini
Mungkinkah hatiku milikmu jua
Sayang padamu

Kanku coretkan kenangananmu
Dalam sanubariku ini
Agar jadi yang terindah
Di dalam hidupku ini

:11: p/s : tapi lau lagu 'pujaan hati' aku sokong 101% layak coz mr. right aku yg kasi.


thanks sudi singgah..i wish u were here again (^_^)

No comments:

Post a Comment

::assalamualaikum..
hai, komen la ckit SATU pon jadi lah !!
thanks comel :)::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...