Every story has an end but in life every ending is just a new beginning

next hostel.



selamat malam malam.*hati gumbira bila dah settel hal-hal kamsis + pengajian tuk sem depan.

kamsis a.k.a hostel.
sem depan aku stay kat new hostel(tapi bukan hostel baru tapi first time aku duk kamsis nie).
kamsis : al-ghazali.

semalam aku dapat sms dari AL.
aku + AL =satu bilik.

lain yang dirancang lain yang dapat.aku sebenarnya tak kisah sangat dduk ngan sape , yg penting aku boleh belajar.tapi ada orang kata , rumet kita juga mempengaruhi pembelajaran kita??
yeke, aku tak penah tahu pon.*nampak sangat cetek ilmu pengetahuan.
kalau cam tuh , aku nak la stay ngan AL coz dia tuh salah sorang stok AKJ..hehehhee


kamsis : al-ghazali
blok : H



p/s : tiket bas jitra-kuantan
:7.15pm , alone without partner.


thanks sudi singgah..i wish u were here again (^_^)

No comments:

Post a Comment

::assalamualaikum..
hai, komen la ckit SATU pon jadi lah !!
thanks comel :)::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...