Every story has an end but in life every ending is just a new beginning

doodle.



selamat petang semua.perut aku sangat-sangat kekenyangan , aku gagahkan untuk meng'update blog.maklum la skrang kan musim kenduri kendara.today aku dah melantak kat dua tempat kenduri.kejap lagi dah boleh tido senang hati..teettt~

semalam aku ada jumpa tutorial INI .Dah lama aku mengidam nak wat tapi , xde seru lagi,Then bila dah jumpa , terlompat-lompat aku sampai ke bumbung rumah.(bombastik je)

so aku pun try , nie hasilnya.


mcm mane??okey or KO.heheheehe^_^.
saya budak baru belajar.

p/s : 12.12.2011 takut+nervous =tawakkal.
hope pointer okeh :face35:




thanks sudi singgah..i wish u were here again (^_^)

No comments:

Post a Comment

::assalamualaikum..
hai, komen la ckit SATU pon jadi lah !!
thanks comel :)::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...