Every story has an end but in life every ending is just a new beginning

Segmen aku dan zodiak



hai slmat pagi smua..arie aku nak join lg segmen(wah,asyk join segmen je skrang)..segmen kali dari fierul.kalau korang nak join,:99: kat banner bwah nie ye..meh kta join ramai-ramai.




:60:syarat-syaratnya :

:36:wajib follow blog Fierul
:61:buat entry and letak tajuk "Segmen aku dan zodiak"
:34:letak banner macam kt atas tu dan linkkan ke blog fierul
:35:buat la skit entry ttg blog korang. Nyatakan nama dan zodiak korang
bg tarikh lahir sekali (utk review 3 hari pada hari lahir anda tu)
:41:tag? terpulang klu nak buat
  • :42:postkan entry link kat ruangan komen blog Fierul

:88:tentang aku dan zodiak

attachjuz call me : tee atie
:face28:zodiak :gemini
:43:besday : 31 mei

:65:blog aku simple dan x mnarik pon..
:70:byk kisah aku,aku,dan aku je dlm nie,.
:26:sape yg sudi singgah,thank a lots dear.

ok,daa:face64:

thanks sudi singgah..i wish u were here again (^_^)

1 comment:

::assalamualaikum..
hai, komen la ckit SATU pon jadi lah !!
thanks comel :)::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...