Every story has an end but in life every ending is just a new beginning

untitled`

b'gelar sorg pelajar ipta,s'mmg ye busy ngan assignment,presentation,test n bagai2 lagi.kita terpaksa b'korban , masa, tenaga dan wang tuk b'jaya.kali nie aku t'paksa b'korban masa bertapak ke kelas walaupun time tue dh lpas waktu kelas demi test.dah la aku terpaksa b'jalan 4,5 km(hiperbola giler)tuk ke klas.time dapat kertas test,mak aiih soalan killer beb.

*di mana ada kemahuan disitu ada jalan.so aku pon dgn semangat ye main jawab soalan tue.baru nak m'jeling mber sblah,tupp tupp encik plak yang m'jeling aku.hehhee,kantoi suda aku nak meniru.
 

  release tension lpas jwb killer test.

thanks sudi singgah..i wish u were here again (^_^)

No comments:

Post a Comment

::assalamualaikum..
hai, komen la ckit SATU pon jadi lah !!
thanks comel :)::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...