Every story has an end but in life every ending is just a new beginning

walking in da evening :)

assalamualaikum,pembuka bicara.,:)

bila kebosanan melanda, msti kita nak wat something yg best kan...okeyhh,ari nie aku sgt bosan coz 'kediaman siti hajar' nie masih sunyi sepi... so,aku pon ajak la roomate aku g jalan2 dalam polisas nie...for ur information,nie first time aku smpat jalan2 dlm polisas,wlaupon dah 3 semester kat sni...hehehhee *almaklumlah,aku buzy tahap cipan.
so take this chance untuk menghayati permandangan ciptaan tuhan yg begitu indah ini. jom aku tnjukkan sikit tmpat2 di polisas nie.
okie,nie tasik polisas yg indah lagi permai..klau korg prsan kat blakang tue ade bngunan tggi.ye,itulah 'kediaman siti hajar'.

ini plak pejabat pentadbiran polisas..lau nak amek brang pos,byar saman,or nak jmpe pengarah sila la dtg sini.:)


time jalan2 aku ade t'jmpe satu iklan yg amat mnarik.''jom ke genting highland''.genting highland my feberet place.#tapi xpenah pegi lg. hekhekhek

sape2 nak join mendelah nie,sila la cntact zul di talian yg t'tera.. (^_0)

awan pon dah smakin gelap,so kami nak balik bila lagi time tue dah senja..mak aku pesan ,jgn kuar senja2 nie. ..otw nak balik , kami smpat tgkap gmbr.korg layan je gmbr kat bwah nie ye.







 

#tetibe plak mood gegurl ptg nie,skirt2 bagai.
#lab repot still x siap lagi + assgnment bertimbun..aku dah malas nak wat smua tue.
#dah nak final exam weyhh..,*tau pon takut
#x sabar nak blik umah-bea adawiyah,atikah latiff, rai lee untung la bleh blik umah cuti nie.
  ~LOL~

thanks sudi singgah..i wish u were here again (^_^)

No comments:

Post a Comment

::assalamualaikum..
hai, komen la ckit SATU pon jadi lah !!
thanks comel :)::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...