Every story has an end but in life every ending is just a new beginning

hidup selalu ye indah :)

hyep....

indah ye kalau berada di rumah sendiri...lama ye cuti kali nie...aku dah rndu KEDAH DARULAMAN  sgt2...


 aku rndu suasana dan pemandangan nie weyhh~

dalam mgisi masa cuti yg maseh lama , aku hangout ngan roomate aku yg hyperactive nie...
ekonomi merosot tapi semua berlagak ade duit byk...

 ha,nie la roomate aku tue...2 org balik umah,tggl la ktaorg 3 org.....

smalam sehari suntuk ktaorg berjimba2 kat kuantan ...,first ktaorg g antar rai lee naik bas,.pas2 decide nak g jalan2 kat megamall...#aku yg bg cdangan g mega sbb aku nak jmpe 'si dia' :) tapi aku diamkan,malu ngan dorg...

mle2 smpai,aku dah text 'si dia',ckp aku ade kat situ..tmpat first ktaorg tuju,karaoke box.mula la ktaorg melalak kat situ.x ckup 5 lagu,ktaorg tmbh lg 5...so 5 + 5 =10,xksah dah sape ketuk pintu or cermin,ktaorg melalak gak.dah puas melalak,smua mula la rasa lpar n sakit tekak..b4 g makan,ktaorg sggah surau nak solat dlu..,rancang nak main bowling ,last2 xjadi coz ramai sgt org.so ktaorg trus g mkn KFC...(tmpat pling aku ske)...
kat sini la aku jmpe 'si dia' 
#tugas awk snap gmbr ktaorg ye :)


 trima kaseh awk,,

dah knyang,ktaorg g jalan kat parkson...nak g jmpe 'someone' , tapi xknal pon...pnat cari 'dia',tapi xjmpe.tetibe ktaorg terserempak ngan mr. bear,ape lg snap pic jap...whoa...


okie,dah pnat berjimba,ktaorg pon nak blik....b4 balik,smpat lg beli 'cool blog' dulu...nyuummm..:)  



happy deepavali utk mber2 especially malini,sheba,shalini n harvin and sape2 yang mnyambut ye :)
special for olz..



 #lab repot lgsung x sntuh lagi,asyk tgguh jew..
#bajet tuk 2 mggu : RM10(boleh ke??)
#bkan saya xnak kasi,tpi 2 smua kan titik peluh awak sndiri

thanks sudi singgah..i wish u were here again (^_^)

No comments:

Post a Comment

::assalamualaikum..
hai, komen la ckit SATU pon jadi lah !!
thanks comel :)::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...