Every story has an end but in life every ending is just a new beginning

i'm was tagged???

assalamualaikum n hai smua :)
i'm was tagged by Iman Nabiela??
first time tau aku wat bnda2 cm nie,kekok doh..
hahahaha
 rules 
#post ttg 11 perkara ttg korg
#pergi page dorg, gtau dorg kena tag
#jwab soalan yg diberi
#no tagged back :)

~11 perkara ttg aku~

pggl aku tee atie  
aku owg kedah
suka kaler hijau
 suka makan
 suka merajuk ,hehehe
 suka baca novel
 pemalu
 suka shopping
 suka beli selendang,tapi jarang pkai 
 suka minum air soya :)
suka budak2

this is the answers *cehh speaking plak :)
> nama penuh awak apa?
nor hayati bt haji mehat

> stdy or dah kerja?
study lg

> suka baca buku x? Buku apa?
suka...baca novel

> awak teringin nak melancong ke mana?
nak melancong dlm malaysia je,cuti2 malaysia ;)

>kenapa nak pergi sana?
coz tmpat2 kat malaysia pon cntek gak =)

>nak melancong dengan sapa nii?
family, si dia

> sapa yang ada dalam fikiran awak skrang?
si dia :)

>bila besday awak ek?
31 mei 1992

> apa hadiah yg paling awak nak?
nak bear kaler hijau .heehee

> awak nak hadiah tuu dari siapa?
saad juhari

>comey or buruk blog saya?
sgat2 comey
 next,ini soalan tuk sape2 yg kne tagged
   
  •  apa nama manja kamu?
  • apa warna kgemaran kamu?
  • apa nama boyfriend/girlfriend kamu?
  •  kamu nak kawen umo bape?
  •  lagu apa yg kamu suka ?
  •  skrg study or keja??kat mana?
  •  bila besday kamuu?
  •  suka melancong tak?kat mana?
  •  apa pendapat kamu ttg blog aku?
the persons that i'm tagged 



#dah baca ke?trima kasih :)


thanks sudi singgah..i wish u were here again (^_^)

No comments:

Post a Comment

::assalamualaikum..
hai, komen la ckit SATU pon jadi lah !!
thanks comel :)::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...