Every story has an end but in life every ending is just a new beginning

aku syg kamoo ketat2..


kAMoo???
jgn slah aggap tau,kamoo 2 sbnar ye KEDAH.
aku syg negeri aku,coz byk special ye trutama msti la sawah padinya yg indah.lau xde padi,cm na kita nak dpt beras pastu nasi yg kita mkn tiap2 ari:59:

ak dtg dari kluarga yg m'kerjAkan sawah padi , so aku sllu la tlg 'tman' je mak g sawah..



nie la sawak mak aku,cantik kan kaler dia.mybe sbb nie aku sgt2 ske kaler hijau..:56:



korg msti tau kan nie ape??btul,nie brung helang..1 mrkah tuk awk.:face64:
aku nak cakap tt PULAU LANGKAWI yg berada dlm ngeri kedah.aku sgt2 ske pulau nie coz ia cantik n mnarik.plus ade coklat murah2..nyummy

nie salah satu pantai kat sana.:face69:

klau nak tau ape yg special kat kedah,mai la kdah:::

thanks sudi singgah..i wish u were here again (^_^)

2 comments:

  1. xbleh...yat bwak bdak2 luar kdah ja :)owg kdah kna p sndiri.

    ReplyDelete

::assalamualaikum..
hai, komen la ckit SATU pon jadi lah !!
thanks comel :)::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...