Every story has an end but in life every ending is just a new beginning

miss someone~

hai.:86: bila dah ada kat umah
tatau nak watpe plak...wlaupon sem break tak lama sgt tapi lama la gak...azam tuk cuti nie,tambahkan beratkan bdan 3kg...(waaa.,pnat2 aku diet)
first day
tido la,ahaii cek mek molek(bedai je).dlm bhsa BI,sleep..makluman p'jalanan jauh,naseb baik la mak aku pham gak anaknya ini letih(cehhhh**).aktiviti yg besa lau at umah,aktiviti utama makan+tido+on9=gemok debok.:)

second day
hari ini aku juz tido sejam je,akibat layan belog aku nie ha...pgi2 dah dgar mak b'leter coz asyk main lappy je,tapi xpe...mmg aku rndu 'ratu hatiku' 2 b'leter..lau tak dlm tepon je dia b'leter.aktiviti aku ,tman mak g 'bendang',tapi tak tolong pon..(debukk,amek kau..razz)

sblom aku t'lupa , selamat pengantin baru 4 puan mimi a.k.a lecturer food biochemistry..smoga b'bahagia ke anak cucurazz

:36:tak boleh update byk2,mem besar kat sbelah :)
:36:tak boleh nak upload gmbr coz nset sakit
:n:i miss someone :face72:


thanks sudi singgah..i wish u were here again (^_^)

No comments:

Post a Comment

::assalamualaikum..
hai, komen la ckit SATU pon jadi lah !!
thanks comel :)::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...