Every story has an end but in life every ending is just a new beginning

selamat tinggal.



ajal maut di tngan Allah,smua makhluk di muka bumi ini akan kmbali kpd-Nya..cuma kita tak tahu bila masa kita.

hari ini,aku khilangan s'sorg insan yg baik wlaupon aku tak rapat ngan dia tapi dia pnah m'jadi cikgu aku ktika di sek rendah..dia adalah anak kpd sahabat mak..aku sgt rapat ngan bapak ye sehingga kehilangannya ini sgt aku terasa..:face10:

aku tak kuat tuk melihat jenazahnya utk kali trakhir sbb keadaan bdanya yg teruk..dia mninggal akibat b'langgar ngan lori..korg msti dpt byangkan ape yg terjdi klau b'langgar ngan sbuahlori:s::s::face36:

ye,sgt truk..kplanya hancur..itu je yg mmpu aku ckpkan..lemah bdanku bila m'nerima p'khabaran ini..time kat bilik jenazah,sayu aku mlihat mak n isterinya m'nangisi pmergiannya.byk saudara mara dtg dan m'nunggu shingga jenazah di bawak pulang tuk dismbhyang dan disemadikan.di luar ,hujan lebat m'curah2 seolah2 trut mnangisi pmergiannya.

saat pling aku sdih,anak sulung arwah tak nak mlihatnya tuk kali trakhir..(ye,abg msih tak pham pape kan)..tapi adik bongsu,diam je bila di bwak melihat jenazah..tiba2 aku tringat saat aku mgucup abah tuk trakhir kalinya(aku rindu abah):face59:


:88:al-fatihah,smoga beliau di tmpatkan di klangan org yg beriman...amin
:60:YA ALLAH...pnjgkan umur kami sekeluarga,jauhi kami dari segala bencana yg mlanda..amin

thanks sudi singgah..i wish u were here again (^_^)

No comments:

Post a Comment

::assalamualaikum..
hai, komen la ckit SATU pon jadi lah !!
thanks comel :)::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...