Every story has an end but in life every ending is just a new beginning

dah habis belajar! yeay yeay ;)


akhirnya, aku dah habis belajarrr... yeay! syukur :) akhirnya pengajian selama 3 tahun di POLISAS,Pahang dah tamat. pejam celik,pejam celik dah 3 tahun. Cepatnya masa berlalu. Walaupun, konvo lambat lagi, insyaalah tahun depan at least aku bangga sebab dah berjaya tamatkan pengajian.

bila dah tamat belajar nie,start pulak fikir nak sambung belajar ke peringkat lebih tinggi tapi mungkin mengambil masa setahun lebih. Sementara itu, aku cari pengalaman dalam alam pekerjaan. Alhamdulillah, job dah ada sebab aku sambung kerja at company aku praktikal haritu.

kawan-kawan pun banyak yang dapat sambung kerja kat company praktikal dorang. Untung sebenarnya praktikal last semester, sebab boleh terus sambung kerja :)



p/s : hopefully masalah aku, puan fathmah dapat tolong selesaikan. amin.

thanks sudi singgah..i wish u were here again (^_^)

No comments:

Post a Comment

::assalamualaikum..
hai, komen la ckit SATU pon jadi lah !!
thanks comel :)::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...