Every story has an end but in life every ending is just a new beginning

the baucer !!

assalamualaikum .

mulakan hari minggu kita dengan senyum :)
mesti ramai yang keluar jalan-jalan ngan family , makan-makan , shopping and so on.
tapi aku pulak , kena menapak kelas.(kelas ganti).awal-awal sem pun dah ada kelas ganti.

tapi hari ini aku sangat gumbira and bersyukur sebab............
Baucar Buku RM200/pelajar

Pelajar2 POLISAS akan menerima BB1M ini secara berperingkat mulai minggu depan. Pelajar perlu menuntut baucar berkenaan melalui kaedah yang akan ditetapkan oleh Ketua Jabatan Akademik masing-masing nanti.

MAJLIS PENYERAHAN AKAN DILAKSANAKAN PADA 17/1/2012 DI DEWAN SERI MAHKOTA, POLISAS.
... ...
Kepada pelajar-pelajar LI, saudara/i perlu menuntut baucar berkenaan dan digunakan tidak lewat dari 31/3/2012.

Butiran lanjut nanti saya panjangkan.
Terima kasih.
inilah yang menyebabkan minggu aku indah untuk minggu nie.wah ,banyak benda aku nak beli guna baucer tuh.cuma barangan di kedai buku je.

tapi kat kuantan , dua tempat je terima baucer ini iaitu :


satu tempat lagi aku tak ingat la.
itu je aku nak cakap lagipun aku ngah kejar masa petang ada kelas.
so , byee


thanks sudi singgah..i wish u were here again (^_^)

No comments:

Post a Comment

::assalamualaikum..
hai, komen la ckit SATU pon jadi lah !!
thanks comel :)::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...